Naam:
Foto’s:
136
Video’s:

Over ons

Wij zijn Nathalie en Frans. Gewoon een stel en dat al bijna 20 jaar! Normaal gesproken is Europa met ons campertje het doel van onze vakanties, alleen dit jaar, met de zomervakantie, niet.....Dit jaar hebben we iets te vieren en doen we het allemaal even anders.

Over onze reis

Nathalie wilde geen echt feest, geen grote opblaaspop voor de deur, geen diner met familie en vrienden, nee gewoon een klein feestje thuis. Waarop ik vroeg: Is dat is je wens als je er een halve eeuw op hebt zitten?!

Ik heb er even over na moeten denken, maar toen schoot me te binnen dat ze ooit eens zei: "Als ik ooit nog eens de kans krijg om naar Memphis Graceland, ja dan, dan pak ik hem met twee handen aan!".

Afijn, als je dit weet, is 1 + 1 heel snel 2. Bijgevolg gaan we dit jaar die grote plas over. Een hele trip....maar ja 't voor het goeie doel.....Elvis ;-(

Omdat Facebook wat minder mogelijkheden biedt en we het schriftje deze keer maar thuislaten, doen we het via dit blog. Wij hebben er zin in en we hopen dat u het een aardig ideetje vindt als wij dat met u delen.

Ik vind het allemaal maar spannend. De plas over is toch een aardig eindje. Ooit trouwden we in Curaçao, heel mooi en fantastisch fijn, maar het was al zo'n eind.

Bezochte landen

Wij hebben 2 landen (1%) bezocht: